آزلائیک اسید دارای خواص آنتیباکتریال است. کارشناسان می گویند خواص جادویی کاکائو، موز و توت برای پوست در هوای خشک و سرد زمستان بهترین است. اولاً ، این یک داروی فوق العاده مغذی برای خشک ترین مناطق صورت و بدن است: من آن را شب ها به آرنج و روزها به کوتیکول می زنم. این نوع مخمر سازی بازار بزرگی دارد و مصرف کننده براحتی میتواند مشخصات ماده تخمیری و مخمر خود را به تولید کننده اعلام و ظرف مدت کوتاهی مطلوب خود را دریافت کند. برای این کار ابتدا صورت خود را با آب ولرم مرطوب کنید، سپس مقدار مناسبی از شوینده را روی دستان خود بریزید و با حرکات دایره ای پوست را تمیز کنید. مخمر شراب و آبجو انواع بسیار دارند و هر تولید کننده ای با تکیه به دانش و آزمایشگاه و امکانات خود و بنا به نیاز بازار نوع جدیدی را تولید میکند. اطباء با تجربه این طب معتقدند اینکه هر یک از جوشهای صورت در کدام منطقه از صورت به وجود میآیند نشان دهنده وجود مشکل در یکی از اندامهای بدن است و از طریق طب سوزنی به راحتی میتوان این مشکل که خود را از طریق یک جوش نشان داده حل کرد و شاهد عود یک بیماری نبود.

پوست یکی از اصلی ترین عضو از بدن می باشد که افراد مخصوصا خانم ها به دنبال راه های مختلفی برای زیباتر شدن آن هستند، یکی از این روش های زیبایی پوست اسکراب یا همان لایه برداری سلول های مرده آن است. جوش سرسیاه: این نوع جوش صورت شدت زیادی ندارد اما نسبت به جوش سرسفید مدت بیشتری طول می کشد تا ناپدید شود. یکی از وظایف تولید کننده آنست که بر روی بسته مخمر میزان مصرف را برای هر نوع تخمیری معین کند. یکی از دلایل جوش های ناگهانی صورت علاوه بر مصرف بیش از حد شیرینی و چربیها، ممکن است ناشی از اختلالات کبدی باشد. 1) کرومیوم از رده مواد معدنی بسیار مهم برای بدن انسان است و به تنظیم میزان قند در خون کمک میکند. این ماده میتواند در پائین آوردن میزان کلسترول بد(LDL) در خون موثر بوده و میزان کلسترول خوب (HDL) را بالا ببرد. علاوه بر این مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مثل غلات سبوسدار هم میتوانند منجر به بالا رفتن سطح قند خون و انسولین شوند.

بیماران مبتلا به دیابت یا نمیتوانند بطور طبیعی انسولین (3) تولید کنند و یا انسولین تولیدی در بدن را نمیتوانند مصرف کنند. 2) مخمر تورالا برای طعم دادن به غذاهای کنسروی ، خوراک حیوانات و همچنین برای بیماران مبتلا به دیابت بکار میرود ، از شکر چوب Xylitol تهیه شده و میزان شیرینی آن یکسوم شکر معمولی است. مطالعات انجام شده پیشنهاد میکند که کرومیوم مکمل میتواند شخص مبتلا به دیابت را یاری نماید. مصرف مخمر فعال (مخمر آبجو و شراب) که حاوی کرومیوم میباشد ، تکمیل کننده مغذی با ارزشی برای بیماران دیابتی است بخصوص آنکه این مخمر از سایر مواد حاوی کرومیوم بیشتر و بهتر و براحتی جذب بدن میشود. آیا این ضرب المثل را شنیده اید که “چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ بعضی از مطلعین چنین پیشنهاد میکنند که که فاکتورهای یافت شده در مخمر شراب و آبجو کمک موثری به پائین آوردن میزان کلسترول در خون است. البته باید گفت اینکه بعضی روغن ها بهتر از انواع دیگر هستند نباید باعث شود فقط یک یا دو تا از بهترین های آنها را همیشه مصرف کنیم و بقیه را نه. بعضی از مواد غذایی فرآوری شده مانند محصولات لبنی، پاستا، غلات صبحانهی شیرین شده، نان و غذاهای فوری شاخص گلیسمی بالایی دارند.

همچنین پوست جنبه زیبایی دارد به همین دلیل برای خانمها از اهمیت بسیاری برخوردار است. استرس: پوست در بسیاری از موارد تحت تأثیر مشکلات روانی قرار میگیرد. 1- قبل از باز کردن بسته: در این مقوله باید به نکته بسیار مهمی اشاره نمود که مخمر های بسته بندی شده عمر طولانی ندارند و حتی در بسیاری از موارد عمر یکساله نیز ندارند. طول عمر مخمر را میتوان به دو بخش تقسیم نمود. مقدمه – در طول سالهای اخیر که روش تهیه شراب و آبجو صنعتی دستخوش تغییرات بنیادی شده است ، انواع مخمر جدید نیز به بازار عرضه شده است. بهتر است از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که خاصیت آبرسانی هم داشته باشند. لایه سطحی متشکل از سلولهای مسطح مرده است که دائماً ریزش میکنند. همچنین برای کسانیکه داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب مصرف میکنند این مخمر بکلی ممنوع شده زیرا دارای مقدار متنابهی تایرامین (Tyramine) میباشد. مصرف مخمر برای کسانیکه مواد مخدر مصرف میکنند نیز ممنوع است. معمولا تولید کننده روی بسته بندی تاریخ مصرف آنرا معین میکند و معنا آنست که حتی بدون باز کردن بسته هوابندی و آببندی شده آن تا تاریخ معینی که معمولا حدود یکسال است میتوان آنرا مصرف نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *